 
							Dies 9 i 23 d'octubre i 6 de novembre de 2010
| Observacions:
							
							
							Direccció acadèmica: Francesc Andreu Sabadell ( Màgic Andreu) Dirigit a: Professionals sanitaris en general i específicament a Metges Pediatres, Metges de Família i Diplomats d'Infermeria Objectius: - Generals: Proporcionar noves eines que facilitin la relació entre el metge i els seus malalts, especialment em el cas dels pacients més fràgils i indefensos, com podem ser els nens afectats de malalties greus. - Específics: Aprendre a utilitzar diverses eines que afavoreixin la relació amb el malalt, com són: - L'expressió - La intercomunicació - La utilització del llenguatge i la modulació de la veu - Les tècniques de la mirada - La modulació de preguntes i despostes - La utilització de l' il•lusionisme com a eina de comunicació Activitat Acreditada pel CCFCPS amb 2,9 crèdits | 
09-10-2010 | Sala 1
 09:00 - 10:15 Comunicació
											
												09:00 - 10:15 Comunicació
											
											
											
											
											
Utilitzar la nostra expressió com a mitjà de comunicació per apropar-nos de forma més directament al pacient.
 10:15 - 11:30 Conversa
											
												10:15 - 11:30 Conversa
											
											
											
											
											
Conversa amb el pacient tenint en compte el seu llenguatge i les seves característiques personals.
 11:30 - 12:45 Intercomunicació
											
												11:30 - 12:45 Intercomunicació
											
											
											
											
											
Enllaçar la nostra conversa (transferència i contratransferència) pregunta-resposta
 12:45 - 14:00 Interval de confiança
											
												12:45 - 14:00 Interval de confiança
											
											
											
											
											
Tècniques per anivellar la nostra confiança amb el pacient.
23-10-2010 | Sala 1
 09:00 - 10:15 Control del temps
											
												09:00 - 10:15 Control del temps
											
											
											
											
											
Exercicis sobre "temps - espai" entès com a unitat, amb la finalitat d'eliminar els compassos d'espera
 10:15 - 11:30 Control de l'espai
											
												10:15 - 11:30 Control de l'espai
											
											
											
											
											
Aprenentatge de l'ús del nostre espai en relació amb la confiança del pacient.
 11:30 - 12:45 Llenguatge i modulació de la veu
											
												11:30 - 12:45 Llenguatge i modulació de la veu
											
											
											
											
											
Com desenvolupar el llenguatge adequat per a cada pacient en relació amb la seva personalitat, edat, vivències, etc.
 12:45 - 14:00 Tècniques de mirada i actitud pregunta - resposta
											
												12:45 - 14:00 Tècniques de mirada i actitud pregunta - resposta
											
											
											
											
											
Relació de mirades, Comunicació no verbal, Adequar les preguntes i respostes en relació amb l'edat i l'esat anímic en què es troba el nostre pacient.
06-11-2010 | Sala 1
 09:00 - 10:00 La por del paient infantil
											
												09:00 - 10:00 La por del paient infantil
											
											
											
											
											
Estudi de tècniques d'actitud i previsió per actuar davant la por del públic infantil respecte al metge i al personal sanitari.
 10:00 - 11:00 Memòria -arxiu = simpatia -apatia
											
												10:00 - 11:00 Memòria -arxiu = simpatia -apatia
											
											
											
											
											
Treball sobre la importància i el desenvolupament de la nostra simpatia vers el pacient i la influència que aquesta simpatia pot tenir en la seva memòria - arxiu
 11:00 - 12:00 Jocs d'il·lusionisme en general (no cal habilitat)
											
												11:00 - 12:00 Jocs d'il·lusionisme en general (no cal habilitat)
											
											
											
											
											
Una de les bases d'aquest apartat és el desenvolupament i l'aprenentatge de diversos jocs d'il·lusionisme basats en objectes quotidians i de gran impacte per al nostre públic. També desenvoluparem els anomenats efectes sorpresa amb un final increïble.
 12:00 - 13:00 Desenvolupament de l'exercici pràctic
											
												12:00 - 13:00 Desenvolupament de l'exercici pràctic
											
											
											
											
											
Casos pràctics sobre els temes tractats
 13:00 - 14:00 Avaluació de l'exercici pràctic amb visualització dels vídeos enregistrats
											
												13:00 - 14:00 Avaluació de l'exercici pràctic amb visualització dels vídeos enregistrats
											
											
											
											
											
Visualització dels vídeos enregistrats