L'Acadèmia > Tauler d'anuncis > Detalls

L'Acadèmia

Tauler d'anuncis

Tornar

Coordinació d'Infermeria de Medicina Interna
Publicació: 03/05/2023
Referència: 14640
Descripció:

El Consorci Sanitari de Terrassa, entitat pública proveïdora del Servei Català de la Salut, te interès a contractar un lloc de treball a la Coordinació d’infermeria de Medicina Interna d’acord amb el perfil del lloc de treball que figura a l’Annex A tal efecte es fa públic aquest anunci amb les especificitats requerides als/a les aspirants. Requisits dels/ de les candidats/es: • Grau d’Infermeria o equivalent en anteriors sistemes educatius. • Acreditar una experiència mínima de 5 anys en assistència en hospitalització Mèrits valorables: • Experiència en gestió d’equips. • Formació en gestió • Experiència en tasques de coordinació. • Experiència en Medicina Interna Tipus de relació: Si la persona seleccionada no forma part de la plantilla del CST serà contractada per plaça vacant posteriorment podrà participar en l’oferta publica d’ocupació que es convoqui per l’estabilització de la plantilla. Altrament, si la persona seleccionada ja forma part de la plantilla del CST s’incorporarà mitjançant un canvi de comesa al lloc de comandament convocat i mantindrà la seva relació contractual actual amb el CST Candidatures i curriculums Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria i ocupar els llocs convocats, hauran de presentar el seu currículum vitae actualitzat tot separant els apartats de: 1. mèrits acadèmics, 2. mèrits professionals amb indicació dels serveis prestats 3. formació/docència, no més tard del dia 15 de miag del 2023 a la Unitat de Relacions Laborals de la Direcció de Recursos Humans i Gestió de Persones del CST , indicant la REF: 393, a l’adreça de correu electrònic [email protected] ANNEX COMPETENCIES I FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL DE COORDINADORA D’INFERMERIA Competències personals: • Identificació amb l’Organització • Organització i planificació • Orientació a la persona • Conducció d’equips • Orientació a resultats • Iniciativa • Autogestió d’emocions • Confiança en les pròpies capacitats. • Flexibilitat • Autocontrol • Integritat • Gestió del canvi • Lideratge i desenvolupament de persones • Treball en equip, col·laboració i cooperació • Comunicació i relacions interpersonals • Empatia Funcions: 1.GESTIO DIRECTIVA • Col·laborar amb sots-direcció/direcció d’àmbit en el seguiment dels objectius de la unitat/àrea/àmbit, seguint les línies estratègiques marcades per l’organització. • Informar i transmetre a l’equip les decisions i estratègies de la direcció. • Reportar assíduament a la direcció la situació de l’àrea gestionada. • Donar suport a la direcció d’àmbit/direcció infermeria en totes aquelles situacions que ho requereixin. 2. GESTIO DE PERSONES • Col·laborar en la planificació i organització del personal al seu càrrec. • Vetllar per una correcta adequació i distribució de RR HH segons les activitats assignades a cada unitat, optimitzant els recursos existents. • Vetllar per l’assoliment de les competències requerides als professionals. • Establir canals de comunicació/informació clars i ben definits entre els professionals i els professionals-comanaments immediats. • Facilitar la comunicació entre els professionals de les diferents disciplines. • Fomentar una integració adequada del personal de nova incorporació tutoritzada per professionals experts. 3. GESTIO CLINICA • Identificar necessitats de salut amb una visió integral centrades en la persona • Vetllar per la qualitat de les cures infermeres, fent seguiment dels indicadors i col·laborar en l’avaluació dels resultats. • Vetllar per l’aplicació dels estàndards de seguretat del pacient. • Vetllar per que els professionals tinguin els recursos materials necessaris i en estat òptim per desenvolupar la seva tasca assistencial. • Participar en reunions de les unitats/serveis/àmbits. • Participar en comitès i comissions assignades. • Participar en la seva implementació i seguiment. de nous procediments o protocols. • Donar suport i continuïtat als projectes dels serveis o àmbits, fent-los extensius a la resta de professionals o serveis. • Aportar suggeriments de millora assistencial a l’organització. • Establir i facilitar eines per la millora continua dels professionals. • Vetllar per l’aplicació del procediments generals de la qualitat del CST. • Vetllar per la continuïtat assistencial del procés integrant els diferents nivells d’atenció. 4. FORMACIÓ, DOCENCIA I RECERCA • Col·laborar en la planificació de les accions formatives de l’organització seguint les línies estratègiques de la organització. • Potenciar la formació continua dels professionals pel manteniment o adquisició de competències. • Recolzar als professionals en la formació als estudiants en pràctiques. • Fomentar una integració adequada dels estudiants en practiques tutoritzada per professionals experts. • Donar suport a projectes de recerca que es desenvolupin al CST. • Fomentar la implicació dels professionals en la participació de projectes de recerca i grups de treball de millora assistencial. Terrassa, a 3 de maig de 2023 LA DIRECCIÓ DEL CST Informació sobre protecció de dades En compliment del que estableix el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016 (RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, son informats que la persona responsable del tractament de les dades personals que ens faciliteu mitjançant l’enviament del vostre currículum vitae és el Consorci Sanitari de Terrassa i la finalitat del tractament a la que es destinaran les dades és la gestió del vostre currículum, per donar resposta a aquesta convocatòria, per passar a formar part de la bossa de treball de CST, per disposar de les vostres dades amb la finalitat de proporcionar-vos informació referent a futures ofertes de treball i en el vostre cas, per gestionar la vostra contractació com a persona treballadora empleat. La legitimació del tractament es basa en el consentiment de la persona interessada i no estan previstes cessions de dades a terceres persones, llevat obligació legal. Alhora, se t’informa que el currículum podrà conservar-se per a futurs processos de selecció en llocs de treball de l'entitat, en l'àrea de la vostra formació acadèmica i/o professional durant el termini d’1 any. Teniu la facultat d’exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació al tractament, portabilitat i d’oposició de les vostres dades enviant un correu electrònic a [email protected] Tan mateix, podreu retirar el vostre consentiment en qualsevol moment. Per obtenir informació addicional i detallada sobre protecció de dades, podeu consultar la política de privacitat de la web www.cst.cat